Moni Osuuskauppa HOK-Elannon jäsen on saanut tänään kotiinsa äänestyslapun. Muistakaa käyttää äänioikeuttanne! (Voi äänestää netin kautta, ei tarvitse poistua kotoa sen takia.) Olen ehdokkaana numerolla 536. Näinä aikoina en voi vaalikampanjoita isommin käydä. Kaikki aikani menee nyt työssä ministeriössä Katrin avustajana tämän vakavan kriisin parissa, mihin maamme on joutunut. Mutta eiköhän lopulta paremmatkin ajat koita - ja silloin toivoakseni jokainen ymmärtää, mikä merkitys suomalaisella ruoantuotannon ja huoltovarmuudella on!

Äänestää voi palauttamalla äänestyslapun postiin tai torstaista alkaen nettiäänestyksellä: https://www.s-kanava.fi/web/hok-elanto/osuuskauppavaalit

* * *

Ehdokaskuvaus
Olen 35 v. lakimies. Olen kotoisin Suomen osuuskauppa-aatteen isän Hannes Gebhardin kotipitäjästä Kemijärveltä. Asuntoni on Helsingin Pihlajistossa, jossa Alepa on lähikauppani. Olen työskennellyt pääkaupunkiseudulla aikanaan Eduskunnassa ja nyt virkamiehenä valtiovarainministeriössä, valtiovarainministeri Katri Kulmunin esikunnassa. Yhteisten asioiden hoitamisesta minulla on kokemusta mm. Suomen ev. lut. kirkon kirkolliskokouksen jäsenenä. Olen toiminut aikaisemmin myös mm. kaupunginvaltuutettuna, kirkkovaltuuston puheenjohtajana sekä monissa luottamustehtävissä eri järjestöissä. Haluan edistää kotimaisen ruoan ja lähiruoan käyttöä. Perusarvot: koti, uskonto ja isänmaa.

Minun #kaupunkitoiveeni
Että lähellä kasvatettua terveellistä, puhdasta ja maukasta kotimaista ruokaa olisi enemmän tarjolla myös pääkaupunkiseudulla ja muualla HOK-Elannon toimialueella.

https://www.s-kanava.fi/web/hok-elanto/osuuskauppavaalit

Elanto-vaalit.jpg