OP%20vaalit%202017.jpg

Olen ehdokkaana Pohjolan Osuuspankin edustajiston vaaleissa Rovaniemen äänestysalueelta. Viime kauden kuuluin edustajistoon Kemijärven edustajana. Rovaniemeläiset päättävät nyt näissä vaaleissa, jatkanko siellä.

Kotikylästäni Kemijärven Levärannalta ehdokkaana edustajistoon on nyt maanviljelijä Pasi Kyyhkynen.

Äänestys alkaa 6.11. ja äänen voi käydä antamassa Osuuspankin verkkopankkitunnuksilla Internetissä. Äänestää voi myös palauttamalla kotiin tulevan äänestyslipun postitse.

Luonnollisesti yhden vaalin tuloksista vetää johtopäätöksiä helposti toisiinkin vaaleihin. Olen saanut matkan varrella yhtäältä palautetta, että tulisi pyrkiä yhteiskunnallisessa toiminnassa vastuullisemmille paikoille kuin mitä olen tähän saakka hoitanut - ja toisaalta, että pitäisi jäädä kokonaan pois politiikasta ja muutoinkin tukkia turpansa. Rovaniemeläisillä on siis mahdollisuus vaikuttaa myös minun tulevaisuuteeni. Jos saan runsaasti ääniä, rohkaisee se minua tietysti panostamaan enemmän poliittiseen toimintaani. Jos en, niin suuntaan sitten enemmän lakimiehen ammattiin ja oman elämäni asioiden pariin.

Vaalit käydään Pohjolan Osuuspankin lisäksi monissa muissakin osuuspankeissa ympäri Suomea. Jos olette Osuuspankin omistajajäseniä, niin muistakaa äänestää!