IMG_0544-normal.jpg

Suomenlinnan kuninkaanporttiin on kiinnitetty oikealla puolellani näkyvä laatta, johon on kirjoitettu sotamarsalkka Ehrensvärdin suomalaisille perinnöksi jättämät kalliit sanat: "Jälkimaailma, seiso tässä omalla pohjallasi, äläkä luota vieraan apuun."

IMG_0572-normal.jpg

Kävin Kuopiossa tapaamassa ystävääni Emiliaa. Valmistuimme yhtäaikaa oikeustieteellisestä ja hän istuu jo käräjäpöydän takana. Siellä tosin näkyi olevan myös pienempi tuomari :)

IMG_0586-normal.jpg

Kuopion torilla minä ja Suomen Keskustanuorten tuleva puheenjohtaja Sallamaarit Markkanen. Useiden muiden keskustalaisten tavoin myös minä olen liittynyt hänen valintansa kannattajiin.

IMG_0566-normal.jpg

Minä Tampereella. Jo lapsuusvuosista lähtien Tampere on ollut minulle tuttu kaupunki, kun kävimme siellä usein mummini sisaren luona.

IMG_0562-normal.jpg

Tampereen keskustorilta, taustalla näkyy Tampereen raatihuone. Vapaussodan aikaan raatihuone oli kommunistien viimeinen tukikohta Tampereen keskustassa, kunnes laillisen hallituksen joukot vapauttivat Tampereen.