Lämmin kiitos kaikille minua äänestäneille ja myös teille kaikille, jotka olette tukeneet minua eri puolilta maata. Ystävien tuki auttaa minua jaksamaan erilaisissa tehtävissä. Taivaan Isän siunausta kaikille!

Sain Kemijärvellä seurakuntavaaleissa 242 ääntä. Pienessä seurakunnassamme vastaavaa äänimäärää ei ole annettu yksittäisille henkilöille ainakaan viime vuosikymmeninä. Ymmärrän toki, että tämä äänimäärä ei ole varmaankaan suunnattu yksinomaan minulle henkilönä. Niin hyvä tyyppi minä en ole, tiedän sen itse :) Kannatukseni on tuki sille linjalle, jota olen edustanut Kemijärven seurakunnan hallinnossa. Jos Jumala suo, työ jatkuu. Kirkkoa on tuotava lähemmäs tavallista kansaa. Sisäpiirejä ei tarvita, kaikki kristityt ovat samanarvoisia Kristuksessa! Samalla ääneni olivat, näin käsitän, selkeä viesti siitä, että huomattavan moni kemijärveläinen tahtoo kristillisiä perusarvoja puolustettavan jatkossakin.

Tarkemmin tulokset löytyvät mm. tuolta: http://seurakuntavaalit.fi/vaalit2010.nsf/sp?open&cid=tulokset_000219