kuva1.jpg

Lapin Keskustanuoret ovat esittäneet minua ehdokkaaksi ensi kevään Euroopan parlamentin vaaleihin. Olen syvästi kiitollinen ja nöyrin mielin tämän esityksen johdosta. Olen saanut ympäri maata runsaasti pyyntöjä asettua ehdokkaaksi. Asia on nyt Keskustan Lapin ja Peräpohjolan piirien käsissä. Jos nämä puolueen piirit, jotka tuntevat minut ja työn, jota olen Keskusta-liikkeessä tehnyt 18 vuotta, haluavat asettaa minut ehdokkaaksi, ja Keskustan puoluevaltuusto hyväksyy ehdokkuuteni, niin olen käytettävissä ja teen kaikkeni.

* * *

Lapin Keskustanuoret esittävät Janne Kaisanlahtea EU-vaaleihin

Keskustanuorten Lapin piiri esittää yksimielisesti, että Keskusta asettaisi Janne Kaisanlahden ehdokkaaksi Lapista ensi kevään EU-vaaleihin. Lapin Keskustanuoret pitävät tärkeänä, että Euroopan parlamentissa olisi jatkossakin lappilainen edustus.

"Lapin Keskustanuorten mielestä EU-vaaleihin tarvitaan nyt uuden sukupolven ehdokas, joka pitää esillä perinteistä alkiolaista keskusta-aatetta ja puolustaa Suomen itsemääräämisoikeutta EU:n kehityksessä. Janne Kaisanlahden laaja kokemus politiikan maailmasta sekä juridinen koulutus antavat hänelle hyvät edellytykset hoitaa yhteiskunnallisia tehtäviä myös vaativammilla tasoilla", toteaa varapuheenjohtaja Kristiina Niemelä.

Kaisanlahti, 33, on toiminut aikaisemmin Lapin Keskustanuorten puheenjohtajana ja toiminnanjohtajana. Hän on koulutukseltaan oikeustieteen maisteri ja työskentelee kansanedustaja Eeva-Maria Maijalan eduskunta-avustajana. Hän kuuluu mm. Rovaniemen kirkkovaltuustoon sekä kirkolliskokoukseen.